Bu Blogda Ara

15 Mayıs 2014 Perşembe

Bu yaştasın ve halâ cinlere inanıyorsun FIKRA


Kapı vurulur ve bir erkek

kapiyi açar.

Kadin:

'Iyi günler az önce caminiz kirildi ve bunu yapan benim çocugum, lütfen özrümü kabul edin ne kadar masrafi
varsa ödemek istiyorum' der.
Adam:

'Hiç sorun degil çocugunuz cami kirdi ve içeri giren top degerli bir vazoya
çarpti ve o da kirildi'.
Kadin
daha fazla üzülür ve içeri girdiginde gerçekten bir vazoyu kirilmis görür.

'Çok üzgünüm bunun da masrafini ödemek istiyorum' der.
Adam:

'Hiç önemli degil, aslinda çok büyük bir iyilik yaptiniz bana'.

Kadin merakla:
'ama caminiz ve degerli bir vazonuz kirildi
nasil olur' der.
Adam:

'hanimefendi ben bir cinim ve 100 bin yildir o vazoda hapis kalmistim,
çocugunuz sayesinde özgürlügüme kavustum, dileyin benden ne
dilerseniz,
Kadin: önceleri sasirsa da,
biraz düsündükten sonra;
'Çok güzel ve büyük bir malikane istiyorum'
der.
Adam:
'Bir
dakika' der ve kisa bir telefon görüsmesinden sonra; 'tamam hanimefendi,
malikaneniz hazir' der, 'Ikinci dileginiz nedir?' diye sorar.

Kadin:
sevinç çigliklari ile;
'En güzel
kiyafetleri istiyorum' der.
Adam: yine kisa bir telefon görüsmesinden sonra;
'Tamam,
hanimefendi, Versace ve D&G'ya gidip en güzel kiyafetlerden istediginiz
kadar alabilirsiniz' der,
Adam:
'Son dileginizi de alabilir miyim' diye
sormasiyla
Kadin: çildirmis bir halde;
'Dünyanin en güzel mücevherlerini
istiyorum' der.
Adam: yine kisa bir telefon görüsmesinden sonra;
'Tamamdir,
yarin tüm mücevherleriniz teslim edilecek' der.
Kadin:
artik sevinçten çildirmistir.

Adam:
kadina sessizce;
'Ee sey hanimefendi, benim
de sizden küçük bir ricam olacak' der, 'Malum,100 yildir bir vazodayim, bu
sürede hiç kadin yüzü görmedim, benimle bir gece birlikte olabilir misiniz
acaba?' diye sorar.
Kadin: biraz düsündükten sonra, O'na bu kadar güzel seyler
veren birinin, istegini geri çevirmemesi gerektigini düsünür ve 'Tamam
olabilir' der, Sabah'a kadar birlikte olurlar... Adam bir ara
sigarasini yakar ve kadina sorar;
'Kaç yasindasin?'
Kadin:

'32' der,
Adam:
'Hadi yaa.. Çok enteresan, bu yaştasin ve
hala cinlere inaniyor musun?':)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder