Bu Blogda Ara

17 Şubat 2014 Pazartesi

İşte popom işte klozetim artık bana en uygun tuvalet kağıdını verin fıkra

Adamın biri çok katlı bir alışveriş mağazasının önünden geçerken içeri girip kravat almak istemiş. Zemin katta tezgahtara bu isteğini bildirmiş. Tezgahtar; kravat almak için bir üst kata çıkması gerektiğini söylemiş. Üst katta sormuşlar nasıl bişey istersiniz?
- Desenli mi olsun çizgili mi?
- Çizgili demiş, adam.
Bir üst kata çıkacaksınız o zaman demişler.
Çıkmış. Üst kattaki tezgahtar tekrar sormuş:
- Kalın çizgili mi, ince çizgili mi istersiniz?
- Kalın çizgili demiş adam.
Peki efendim bir üst kata çıkacaksınız o zaman.
Çıkmış adam. Ordakiler sormuşlar koyu renkli mi, yoksa açık renkli mi tercih edersiniz.
- Koyu renkli olsun demiş adam.
O zaman bi üst kata çıkacaksınız efendim demiş tezgahtar.
Bu şekilde en üst kata kadar çıkmış. Tezgahtar en sonun da:
- Bakın efendim isterseniz, takım elbisenizi getirin ona en uygun kravatı seçip verelim demiş. Adam bir sinirle asansöre binmiş aşağı inecek. Aman Allah'ım bir de bakmış ki asansörde, belden aşağısı çıplak bi adam kafayı yemiş vaziyette, elinde de klozet kapağı:
- İşte popom, işte klozetim artık bana en uygun tuvalet kâğıdını verin de gidiyim :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder