Bu Blogda Ara

29 Kasım 2013 Cuma

Fadime Feminist Olursa FIKRA

FADİME FEMİNİST OLURSA
Dünya Feministler Kongresinde konuşmacılar görüş belirtmektedir. Amerikalı bir hanım şöyle der:
-Ben iyi bir şirketin genel müdürüyüm. Artık alışveriş yapmaktan bıktım. Kocama "bundan sonra alışverişleri sen yap" dedim. Baktım, birinci gün oralı olmadı, ikinci gün oralı olmadı, üçüncü gün yaptı...
Alman konuşmacı:
-Ben iyi bir şirkette üst düzey yöneticiyim. Bir gün kocama "ben artık bulaşıkla ilgilenmekten bıktım, biraz da sen yıka" dedim. Birinci gün yapmadı, ikinci gün yapmadı, baktım üçüncü gün yapmış...
Fadime kürsüye çıkmış:
-Ben kendumu bildum bilelu temizlikçiyum. Geçen cün Temel'e "haçan ben artuk çamaşir yikamaktan mahvoldum, biraz da sen yıka" dedum. Birinci cün cöremedum, ikinci cün cöremedum, üçüncü cün cözüm yavaş yavaş cörmeye başladu... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder