Bu Blogda Ara

23 Aralık 2013 Pazartesi

Askere Mektup Eşşek Şakası

Ulan Askere Bu Yapılır mı Bee, Yazıklar Olsun !
sevgili hakkuş,

mektubunu aldım. gelmesi ne denli sevindiriciyse de okuduklarım
o denli üzücüydü... demek askere gittiğinden beri çavuşun size,
özellikle de
sana
yapmadığı kalmamış. "suçum olsa yanmam" diyorsun. sana
inanıyorum dostum.
olur olmaz seni dövdüğüne göre, yazdığın gibi o herif asker
ocağına yakışmayan sadistin teki... sen sivilken ağzına kötü söz
almazdın.
adamın
beşiğinden mezarına kadar nesi varsa içinden sövdüğüne göre gerçekten çok sinirlenmişsin. ama haklısın. ben de olsam ondan nefret ederdim.
oysa hepiniz aynı vatanın evladısınız. neden ayırım yapıp en ağır işleri
sana yaptırıyor ki???.. senin gibi aklı başında,
sorumluluklarının bilincinde olan insana böyle davranmak için
çok adi birisi olmalı. zaten "adinin
teki"
demişsin. neyse hakkuş, vatan borcu bu... herşeye,insanlıktan
uzak olan çavuşuna bile, katlanıp vazifeni yerine getirmelisin. sen yine
elinden geldiğince iyi asker olmaya çalış. beni de mektupsuz
burakma. mektupları dışardan yollamakla iyi ediyordun. çavuş iti
okursa bir de mektuplar
için
dayak yersin sonra.

özlemle gözlerinden öperim.


__dostun recai__

.......................

ulan recai iti,

ben sana ne zaman mektup yazdım da o allahın belası mektubu gönderdin?? mektuplarımızın okunduğunu bildiğin için bu adiliği
yaptın di mi köpek?? senin yüzünden gül gibi çavuşumun bana
yapmadığı kalmadı. tonla dayak...
bir
hafta da hapis cezası yedim. çavuş beni bölüğün önüne çıkarıp

"KARŞINIZDA ORDUMUZUN EN ŞEREFSİZ ASKERİ DURUYOR."
dedi. ne dediysem, senin nasıl adi bir yaratık mektubunun da o
eşşek şakalarından biri olduğuna inandıramadım. bir daha mektup falan
yazma... zaten, ilk izne gelişimde ellerini un ufak edeceğim. birkaç yıl
eline
kalem
alamayacaksın. en kısa zamanda başına bir kaza gelmesini, sürüm
sürüm sürünmeni dilerim

__hakan__
.....................................
merhaba hakkuş,

yanında olamadığım, sorunlarını ve acılarını paylaşamadığım için
kahroluyorum. mektuplarını okudukça içim kan ağlıyor. manyak çavuş iyice
azdı ha... vay sadist vay... bir de adam bilip çavuş
yapmışlar. böylelerinin eline hiç yetki vermemeli... sonra ne
oldum delisi
oluyorlar. "sivil olsam yapacağımı bilirdim" diyorsun. ama
haklısın hakkuş. sinirlerine hakim ol.. askerlikte üste saygısızlık
olmaz. adama askerliği bitirtmezler vallahi... uyma o hayvana dostum. zor
ama sayılı günler gelir geçer. buralar bildiğin gibi eksikliğini hep
hissediyoruz. en
güzel
günler seninle olsun...

__kardeşin recai__
................................

recai denen hayvan,

lan sana hayvan demek sana iltifat, hayvanlara hakaret olur,
oğlum sen çıldırdın mı? çavuş fıttırdı... adamın bir ağzıma yapmadığı
kaldı. "yazmadım konutanım." diyorum, yemin billah ediyorum
dinlediği yok. ah ulan eşşoğlueşşek yaktın beni... askerliğim
şimdiden bir ay uzadı. her gece tuttuğum 3-5 nöbetleri, günde yalnız
başıma tam teçhizat 20km koşu, iki çuval ıspanak ayıklamak imanımı
gevretiyor.
yeter
artık recai!... şakanın çıkacak suyu muyu kalmadı. cımcılık
oldu. bu
gidişle
biraz zor ya, izne gelirsem kendine kaçacak delik ara. tüm kemiklerini kıracağım.

allah belanı versin...

__hakan__

......................

hakkuş'cuğum,

yooo, yazdıklarına inanamıyorum. bu kadarı da olmaz ama... artık
o >şerefsiz
> > çavuşun sana yaptıklarını, normal insan yamaz. nedir bu
eşşoğlueşşeğin
sana
çektirdiği? yani afedersin ama insan sokaktaki uyuz ite bile
daha iyi
daha
merhametli davranır. bak hakkuş, sakın benden gerçekleri
saklama, yoksa görevden mi kaytarıyorsun? eninde sonunda ikiniz de bu
vatanın
evladısınız.
böyle yapması için ya kafadan sakat ya daa soysuz olmalı.. ne
diyeyim hakkuş? sabredeceksin. allah sevdiği kuluna çektirirmiş. seni de
seviyor olmalı ki çavuş gibi bir namussuzu başına bela diye salmış

__candostun recai__
..................

recai soysuzu stop!

sayende askerliğim bitmeyecek stop!.. firar ettim stop!.. seni
parçalamaya
geliyorum stop!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder