Bu Blogda Ara

27 Aralık 2013 Cuma

Ünlü Diş Hekimini Karısı Neden 3 Defa Aldatmış FIKRA

Ünlü diş hekimi Sam ve karısı 50. evlilik yıldönümlerini kutluyorlardı.. Sam birden eşine bir soru sordu..
-Sevgilim, bu 50 yıl içinde beni hiç aldattin mi?
-O da nerden çikti? diye sinirlendi eşi, cevabı ögrenmek istemezsin herhalde dedi..
-”Isterim” dedi Sam.. Lütfen anlat.
-”Madem ögrenmek istiyorsun, evet, seni üç kez aldattim” diye cevap verdi eşi
-”Kimlerdi bunlar?” diye sordu Sam..
-”Ilki” diye anlatmaya basladi esi “hani sen 30 yasindaydin ve kendi klinigini kurmak istiyordun da hiçbir banka sana kredi açmiyordu. Sonra bir banka müdürü eve geldi; hiçbir sey sormadan tüm kagitlari imzaladi ve sen en modern aletlerle klinigini açabildin..
-”Canim benim. Benim için kendini feda ettin demek.. Benim sevgili karıcığım” dedi Sam. “Peki ya ikincisi?”
- Hani 50 yasinda kalp krizi geçirmiştin ya, kritik bir by-pass ameliyatı olman gerekiyordu, hiçbir doktor o cesareti gösteremiyordu..Her an ölebilirdin.. Dr. Halery onca yoldan kalkti geldi, ameliyatini yaptı.. Sen hayata döndün” dedi eşi..
-”Ah benim sevgili karıcım.. Hayatimi kurtarmak için kendini bir kez daha feda ettin, öyle mi? Peki üçüncü aldatisin?”
-”Hatirliyor musun, yıllar önce diş hekimleri odası baskanı olmak istemistin de 247 oy eksikti.." ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder