Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2013 Perşembe

Aldatılma Sözleri

Aldatılma Sözleri
     Aldattın beni Aldattın Sana Kurduğum hayalleri Aldatıldım Huzuru Bulduğumu Sandığımda yanıldım Hayatımda Seni tanıyınca...

    Biticekti Neden Başladık, Sevmeyecektin Neden Ümit Verdin, Ümit verdin neden Aldattın Sahte Sevgili...

    Seni Sevdiğim Gibi Seninde Beni Sevmeni isterdim Sana Söylediğim Sözler Gibi Seninde Bana gerçek Olmanı isterdim Sana Bağlı Olduğum Gibi Seninde Bana Bağlı Kalmanı isterdim Aldatmadan!!!

    içimde nefretin gizli, gözlerimde aldattığın günü yaşıyorum her gözümü açtığımda seni bukadar delice severken neden aldattın beni neden kandırdın içimdeki sevgiyi..?

    Seni tanımakla Kendimi kandırmışım, Sana İnanmakla Kendimi Yakmışım, Senin peşinden Gelmekle Aslında Sonumu Çizmişim, yazıklar olsun Sana..

    İsterdim ki benim gibi samimi ol isterdim ki beni örnek al benim sevdigim gibi sende beni sev, ama sen benim sen gibi olmamı istedin kusura bakma ben senin gibi şerefsiz olamam! kimseyi aldatamam...

    Sen Hayatımda Tanıdığım Gerçekler içinde Çırpınan Bir Yalansın, Sen hayatın içinde Kendini gerçek gibi Göstermeye Çalışan fakat Hayatı yalan Olan Birisin..

    Yalanmış yalan, sana harcadığım zamanda senin gibi yalanmış, sana inandığım günler bir rüyaymış, gelip geçtin hayatımdan güle güle sana aldatan..

    Bir Gül Gibi Seni Koklayarak Yaşardım Hayatı, Resimlerine Bakarak Dindirirdim Hasretin Acısını, Ya Şimdi ? İhanetini Yaşıyorum Kendimle Savaşıyorum Yalancı Sevgilim...

    Tükenmez Sandım Sana Olan Sevgim, Bitmez Sandım Sana Olan Nefesim, Hep benimsin Sandım, ihanetini öğrenince Sende yalanmışsın Anladım...

    Gökkuşağı Gibiydim Seninle, Her Anımızda başka Bir Renkle Bakardık hayata, Şimdi İhanetinle yalan Oldu bana Verdiğin Sahte Dünya...

    Senin için Kök Salmış Umutlarımı Kopardın içimden, Acımadan Götürdün ihanetinle, Yalanmışsın Dolanmışsın Artık Banane!!!

    Veda Ederken Son kez Gözlerine Bakmamak için kapadım Gözlerimi, Karşında dahi ihanetin geldi önüme, İhanetinin Acısı Aklımda Bir iz, Kalbimde Yara Olarak kalacak..

    Kim Bilebilirdi ki Bu Aşkın Sonunda Hüsran Olacaktı, Kim derdiki Ellerimiz Bir gün Ayrılacaktı, Kim Derdi ki Bana İhanet Edip Bitirecektin İkimizi...

    Ağlıyorsam Sebebi var, içiyorsam nedeni var, hala seviyorsam cesaretim var fakat aldattın beni Dön Geri diyemem diyemem Sevgilim...

    Uzaklardasın Artık Sende Yalanların Gibi Gittin Hayatımdan Sende yalan Oldun Bitin hayatımda...

    Her Dinlediğim şarkıda Gözlerimden Akar yaşlar her Şarkıda Adın Gelir Aklıma ve Her Şarkının Sonunda ihanetini Hatırlarım Seni Unutmaya Çalışırım...

    Beni Aldatarak Nasıl Bir Kişiliğin Olduğunu Açıkca Gösterdiğin için Sana Teşekkür Ediyorum, Bir insan Kendini bu kadar Güzel Anlatamazdı Şerefsiz.

    Unutmak istesemde unutmaıyorum Aklımdan Söküp Atamıyorum ihanrtin vurdu beni yaşamak istemiyorum..

    Sensiz Yaşamak mı? Ölüm Gibi Gelirdi bana. Sensiz Olmakmı Nefes Alamazdım O Anda! Ya Şimdi ? Aldattın Beni hayatmdan Sildim Seni yalancı Sevgili..

    En Güzel Sevgiyi Yaşadığımı Sanırken Seninle Sende Aldatılanların Sınıfına Soktun beni Teşekkür Ederim...

    Sevmeyeceğim Derken Çıktın karşıma, Kandırdın beni Çektin Kendi Dünyana, Yalanlar içinde Mutlu Oldum Sandım Yanında, Sende Aldattın beni Yaktın Canımı yaktın hayatımı!!!

    Unutmaki Her Aldatanın Mutlaka Bir Aldatanı Olur, Sen Beni Aldattın Ama Aslında Sen Kendini Aldattın Boşuna Sevinme...

    Üzülsem Ne Fayda ? Sevinsem Ne Fayda ? Sende Yalan oldun Sonunda, Sende Aldatıp Gidenlerden Oldun Bu Dünyada, Seninde Canın yanar Bir Gün Bunu Unutma..

    Herşey bitti, Güzel Olan Ne Varsa Aldın Götürdün benden, Sana Ait olan ne varsa Yandı Bir Anda, Aldattın ya beni Şimdi Yalnızım Şimdi Ağlamaklıyım odamda..

    Ben O Cennet Gözlerinde Sahte Mutluluğu yakalamışım Seni Cennetim Sanırken Aslında Cehennemin içinde Kendimi Kandırmışım...

    Senin de Hesap Vereceğin Biri Çıkar Elbet Sende Benim Gibi Gözyaşlarınla Beklersin Elbet Sende, Sende Benim Çektiklerimi çekersin Elbet...

    Senin Bir Sözün Yeterdi Bana, Bir Gülüşün Alırdı Beni Başka Dünyalara, Seninle Yaşamayı Severken Bu Dünyada, Aldattın Beni Doğruyu Bulduğumu Sandığım Anda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder