Bu Blogda Ara

16 Nisan 2019 Salı

Demek baba oluyorum !!!

Genç adam, restorana gitmiş oturmuş. Az sonra telefonu kulağına götürüp,
- yaa oleyyy demek baba oluyorum yaşasın diye çığlıklar atmış ve garsonu yanına çağırıp herkese benden pilav üstü et getir ben baba oluyorum demiş. Garson denileni yapmış, herkese pilav üstü et getirmiş. Herkes adamın çok zengin olduğunu düşünmüş ve teşekkür edip yemeklerini yemişler.
Ertesi gün restorandaki müşterilerden biri yemek ısmarlayan genç adamı sokakta görmüş yanında 5-6 yaşlarında bir erkek çocuk. Adam şaşırmış daha dün baba oluyorum diye çığlıklar attı bugün bu yaşta bir çocukla gidiyor bu ne iş diye bir merak sarmış soramadan geçememiş.
Yaklaşmış genç adama bu çocuk senin mi evet demiş adam. Peki dün gittiğim restoranda demek baba oluyorum diyerek çığlıklar atıp sonra da herkese yemek ısmarladın onu nasıl açıklayacaksın.
Adam biraz mahcup bir tavırla açıklamak istemese de karşısındaki insanın kuşkularını gidermek zorunda hissetmiş ve başlamış anlatmaya....
Bak arkadaşım dün ben o masaya oturdum. Yan masadakilerin konuşmalarına ister istemez kulak misafiri oldum. Yaşlı teyze kocasına:
- Keşke bu sefer de etli pilav yiyebilsek deyince paramız çok az ancak çorba içebiliriz diye cevap verdi kocası. İçim acıdı.
Bunun üzerine ben de kendimce öyle bir çözüm buldum demiş.
O zaman sadece onlara yapsaydın bu jesti,sen çokmu zenginsin ki herkese benden yemek diye bağırdın deyince;
-Genç adam son noktayı koymuş ve demiş ki sadece onlara ısmarlasaydım aralarındaki konuşmaları duyduğumu anlayacaklardı ve adam karısına karşı mahcup olacaktı. Bir yandan insanlık yapalım derken diğer yanı incitmemek lazım deyip yoluna devam etmiş. 

Allahım böyle düşünceli ince ruhlu insanların ömrünü uzun etsin inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder