Bu Blogda Ara

29 Ocak 2018 Pazartesi

Güçlü Ol Tatlım

Adam 15 yıldır tutuklu bulunduğu hapishaneden kaçar. Evin birine gizlice girer.
İçerde geniş bir yatakta bir çifti yakalar.
Adama yataktan kalkmasını emreder ve onu bir sandalyeye bağlar.
Adamın karısını yatağa bağlarken boynunu öper, sonra kalkar ve banyoya gider.
O ordayken adam karısına şöyle fısıldar: dinle, bu adam bir kaçak. Şu kıyafetlere baksana.
Büyük ihtimalle hapishanede çok fazla zaman geçirdi ve yıllardır hiçbir kadın görmedi.
Boynunu nasıl öptüğünü gördüm. Eğer seninle birlikte olmak isterse sakın karşı koyma ya da şikayet 
 etme… Sana ne derse onu yap.
O sana ne yaparsa yapsın onu mutlu et çünkü bu adam kesinlikle çok tehlikeli.
Eğer kızarsa ikimizi de öldürür. Güçlü ol, tatlım seni seviyorum.

Karısı cevap verir: O benim boynumu öpmüyordu, kulağıma fısıldıyordu.
Bana gay olduğunu, seni çok tatlı bulduğunu ve hiç vazelin olup olmadığını sordu.
Ben de banyoda olduğunu söyledim. Güçlü ol tatlım. ben de seni seviyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder