Bu Blogda Ara

3 Haziran 2014 Salı

Sevgili facebook ısrarla ne düşündüğümü ne hissettiğimi soruyorsun sanki anlayacaksın...


Sevgili facebook ısrarla ne düşündüğümü ne hissettiğimi soruyorsun sanki anlayacaksın...
Buyur:
Ne beyan- hale cür'et, ne figana takatim var.
Ne reca-yı vasla gayret, ne firaka kudretim var. HADİ ANLA ...:))

Derdimi de gönlümdeki ateşi de dile getirmem mümkün degil, bu haldeyken söyletme beni üzgün kalbim kederle dolu...

Ne halimi anlatmaya cür'et edebiliyorum, ne de feryat etmeye. Ne kavuşmaya gayretim var ne ayrılığa gücüm.

2 yorum:

  1. Bunu buradan derhal silin. Bu resimli sözü ben hazilamistim. Logo kismini kirpip, kendi logonuuzu eklemissiniz.

    YanıtlaSil
  2. Bunu buradan silin demedim mi size? Utanmıyormusunuz da başkaların çalışmalarına kendi logonuzu ekleyip kendiniz yapmış gibi paylaşıyorsunuz?
    Bunun alt sağ köşesinde logom vardı, niye bunun logosunu kırpıp kendi isminizi ekleyip paylaştınız ki? Çalışmalarımın böyle internete yayılmasını istemiyorum, bunu silin lütfen, orijinalini her zaman paylaşabilirsiniz, değiştirmeden orasını burasını kırpmadan-karalamadan ve kendi logonuzu eklemeden! Emeğe saygı gösterin!

    YanıtlaSil