Bu Blogda Ara

14 Haziran 2014 Cumartesi

ANNE KIMDIR? Ne Kadar Üzsen De 10 Dakika Sonra Seni Affeden Zarif Bir Memeli Türüdür...

ANNE KIMDIR? tum anneler okumali harika bir anlatim

Ne Kadar Üzsen De 10 Dakika Sonra Seni Affeden Zarif Bir Memeli Türüdür...

Yagli Bile Olsa Tiksinmeden Saçini Oksayan, Kucagina Yatiran, Öpüp Koklayan Tek Varliktir...

Melegin Süt Verebilenidir...

Yarasin Diye Muhallebinin Içine Ciger Katarak Çocuguna Yediren Manyaklik Derecesinde fikir üretendir..

Yemek Yemeyen Çocugun Dikkatini Çekmek Için Elindeki Tencere Ve Tavalarla Maymunluk Yapabilen Kisidir, Kafayi Çocuklariyla Bozmus, Göbek Bagi Kopsa Da Yürek Bagi Asla Kopmayan, Sevgi Dolu Fedakar Insan Disisidir...

Bulasik, Ütü yada baska isler yaparken Bile Otomatik Olarak Çene Çalan, Kendi Kendine Konusan, Kadin Dirdiri Denen Mereti Erkeklere Daha Küçükten Belletendir...

Yemek Uzmani, Düzen Insani, Bilgili, Kültürlü Her Seyi Bilen Sahsiyettir...

Yavrularini Yol Tarafindan Degil, Kaldirim Tarafindan Yürütendir...

Dizi Dizi Incidir Lakin Gerektiginde Laf Sokma Dalinda Da Birincidir...

Sevgiliden Ayrilma Haberi Verildiginde, 'Amaaan Ben Sana Daha Güzelini Bulurum' Diyebilen Komik Bir Karakterdir...

'Oglum Aradim Yoktun Ben De Mesaj Atayim Dedim Sana. Gelince Ara Beni Emi Aslan Evladim Kara Börülcem Benim Öptüm Annen , Seklinde Mesajlar Atabilen, Teknolojiyi Israrla Reddeden, Kabullenemeyen, Kafasina Göre Yorumlayan Bilisim Düsmanidir AMA ...

AMA Dünyanin En Güzel Kucagina Sahip, En Güzel Kokan, Harikulade Bir Varliktir...

Olmadik Yerlerde Iyi Ki Dogurmusum Ulen Seni!' Diyen Ve Benim Hatirima Benimle Freddy Mercury Dinleyen Bir Sabir Agacidir...

Evlatlarini Asla Ayirmayan, Ayni Zamanda Birbirinden Koruyan Güç Abidesidir...

Evde Bir Yere Uzandiginiz An Orada Temizlik Yapacagi Tutan, Temizlik Konusunda Kayisi Kopardigindan Temizlikçi Gelecek Diye Evi Temizleyen Balans Ayari Kaçmis TemizliK Kaynagidir...

Mutfakta Yasayan, Evde Herkesi Idare Eden Bir Tür Canlidir...

Sevginin Güçlerini Birlestirdigi Sonsuz Bakiredir!

Oglunun Damat - Kizinin Gelin Oldugunu Görünce, Çocugu Mezun Olunca, Çocugu Gol Atinca, Çocugu Hasta Olunca, Çocugu Askere Gidince, Asmali Kabagi Seyredince, Dolar Yükselince Velhasil Buna Benzer Bir sürü Seye Aglayabilen, Bu Mesaji Okurken Duygulanip Gözleri Dolabilen, Aglamaya Meyilli Bir Yapisi Olan Duygu Pinaridir...

Uzakta Dursa Da Yakin Hissedilen, Cani Hep Istenen, Asla Vazgeçilmeyen, Dizinin Dibinde Olmak Istenen, Evlatlarin Varligina Varliginı Armagan Edebilecegi, Islak Kuru Ama Heeeep Duygulu Tek Kadin Modelidir ANNE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder