Bu Blogda Ara

26 Ocak 2016 Salı

KENDİ SOSYAL MEDYAM HİKAYESİ!!!

Yabancı bir gazetede yer alan kendi sosyal medyam adlı yazı günümüz sosyal medyasına ince dokundurmalar yapıyor! Yazı @doktorlarsitesi tarafından Türkçe’ye çevrildi.

Benim bir bilgisayarım yok.
Ama bana facebook ve twitter'dan bahsetmişlerdi.
Ben de kendime bu sosyal ağların prensiplerine uygun olarak arkadaş edinmeye çalıştım.
Her gün caddeye çıkıp yoldan geçenlere; ne yediğimi, ne hissettiğimi, bir gece önce ne yaptığımı ve günün geri kalanında ne yapacağımı anlattım.

Onlara eşimin kızımın, köpeğimin ve benim bahçede, tatilde, havuzda zaman geçirirken çekilen fotoğraflarımı verdim.
Ayrıca onların konuşmalarını dinledim. Onlara BEĞENDİM dedim ve ilgimi çeken konularda fikrimi paylaştım onların ilgisini çekip çekmediğine aldırmadan.

Ve bu işe yaradı.
Şimdiden 4 kişi beni takip ediyor. 2 polis memuru, bir sosyal hizmetler görevlisi ve bir de psikiyatrist.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder