Bu Blogda Ara

30 Kasım 2013 Cumartesi

İki Şarhoş Kadın FIKRA

İki evli kadın bir akşam kocalarını evde bırakıp kadın kadına eğlenmek için bir bara gitmişler. Ama içkinin dozunu fazla kaçırmışlar ve bardan yalpalaya yalpalaya çıkmışlar. İkisinin de fena halde tuvalet ihtiyacı varmış ama ortada tuvalet namına hiçbir şey yokmuş. Aceleyle eve gitmeye çalışırlarken biraz ileride bir mezarlık görünce tuvalet ihtiyaçlarını tutamayacaklarına karar verip mezarlığın kuytu bir yerinde, ihtiyaçlarını gidermişler.
Kadınlar rahatlamış ama temizlenmek için tuvalet kağıdı aramaya koyulmuşlar. Kadınlardan biri iç çamaşırını çıkarıp tuvalet kağıdı niyetine kullanmış, sonra da orada bir yere atmış. Diğer kadın ise ben "çamaşırımı çıkartmam" deyip, yakındaki yeni bir mezardaki çelenkin üzerindeki kağıdı kullanmış. Rahatlamış bir vaziyette, sallana sallana evlerine dönmüşler.
Ertesi sabah kadınlardan birinin kocası, diğer kocaya telefon etmiş:
- Dostum sanırım benim karım dün gece beni aldattı. Eve geç vakitte sarhoş olarak geldi. Üstelik iç çamaşırı  da yoktu!
- Oho dostum seninki yine iyi. Benimki kapıdan girdiğinde şarhoşluktan neredeyse ayakta duramıyordu. Arkasından da seni asla unutmayacağım yazılı bir kagıt sarkıyordu !!! :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder