Bu Blogda Ara

25 Ekim 2013 Cuma

Cenneti Değişmem Saçının Teline

Seni Seviyorum Çünkü, Siyah- Beyaz Dünyamda Tek Renk Sensin...
Seni Severek Doğmadım ama, Seni Severek Öleceğim...
Bir Uykunun En Güzel Yanı Seninle Uyanmaktır...
Seni Seviyorum... Sadece Kim Olduğun İçin Değil, Seninle Beraberken Kim Olduğumu Anladığım İçin...
Seni Seviyorum, Sadece Kendine Yaptıkların İçin Değil, Bana Yaptıkların İçin...
Seni Seviyorum, Saklı Kalmış Beni Ortaya Çıkardığın İçin...
Seni Seviyorum, Herşeyin En İyisini Hakettiğin ve Bütün Kalbime Hükmettiğin İçin...
Seni Seviyorum, Elini Kalbimin Üzerinde Hissettiğim Zaman, Üzüntülerimi Alıp, Onların Yerine Şimdiye Kadar Kimsenin Başaramadığı O Güzellikleri, O Sıcaklığı, O Işığı Koymayı Başardığın İçin...
Seni Seviyorum, Hayatımı Bir Tapınağa Çevirdiğin ve Her Zaman Günümü Bir Şarkıya Çevirdiğin İçin...

ÇÜNKÜ SEN ;
Kimsenin Başaramadığı Şeyi, Kendimi İyi Hissetmemi ve Hiçbir Zaman Olmadığı Kadar Mutlu Olmamı Sağladığın İçin...

VE SEN;
Bütün Bunları Konuşmayla Dokunmayla Değil, Sadece Kendin Olmakla Yapıyorsun...

Seni Çok Ama Çok Seviyorum AŞKIM...

Seni Seviyorum Çünkü; Her Sabah Kalktığımda Yaşamak İçin Tek Nedenim Sen Varsın...

Fakat Seni Sevmek İçin Binlerce Nedenim Var...

Seni Seviyorum, Çünkü Seni Sevmekten Başka Birşey Gelmiyor İçimden...

Sen Gözlerimde Bir Anlamlı Bakışımsın, Yüreğimde Yanan Sevdamsın...

 Sen Benim Kalp Atışımsın...

SEN Gece Rüyam, Gündüz Hayalimsin, Yaşama Sevincim, Ömrüme Ömür Diye Eklediğimsin...

Sen Nefes Alışım, Sen benim Can Damarımsın...

Sen Benim Yaradanımdan Dilediğim, Sen Benim Büyük Aşkımsın Sevdiğim...

Seni Seviyorum, Biricik Aşkım, Sen Benim Cennetim, Sen Benim Dünyam, Sen Benim Hayatımın Anlamı, 

SEN BENİM HERŞEYİMSİN....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder