Bu Blogda Ara

10 Eylül 2013 Salı

Ünlülerden Filozof Sözler

  • "Dünyada yaşayan 6 milyar insan, 6 milyar ruh var.. Ve bazen tek ihtiyacım olan, içlerinden sadece biri.."  [La Fille sur Le Pont/1999]
  •  "Bana filozofların bahsettiği tanrı değil, peygamberlerin bahsettiği Allah gerek." [ Blaise Pascal ]
  • Bütün zekamı, yeteneğimi, şöhretimi, eserlerimi akşam eve zamanında gelip gelmeyeceğimi merak eden bir kadın için feda edebilirim! [G. Bernard Show]
  • "Sevdiklerinize zaman ayırın, yoksa zaman sizi sevdiklerinizden ayırır.." [W. Golding]
  • "Hiçbir zaman hayattan bembeyaz bir sayfa bekleme! Çünkü ikinci sayfa bile, birincinin izlerini taşır.." [R. Sharma]
  • "İyiyim" deriz ya hep, alışkanlık bizimkisi.Tamam ama karşımızdaki kişi de gerçekten nasıl olduğumuzu merak ediyor sanki.." [Can Dündar]
  • Günün Sözü"Kaybettiğin tek savaş, uğrunda savaşmaktan vazgeçtiğindir.." [Che Guevara]
  • "Bir kadın sizinle delice tartışabiliyorsa sevinin. Çünkü susmuş bir kadın için, bitmişsiniz demektir.." [M.Longston]
  • "Kadınlar duyduklarına, erkekler gördüklerine aşık olur. O yüzden kadınlar makyaj yapar, erkekler yalan söyler.." [C. Safi]
  • "Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? -Bir papatya yaprağı daha.." ;)
  • "Mesele ölmek değil. Mesele, birini delicesine severken ondan zerre kadar bir karşılık görmeyip günden güne ölmektir.." [O. Wilde]
  • Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!" [İlhan Berk]
  • "Tamam kabul ediyorum; küçükken mıknatıs yutmuş olabilirim, Peki ama bütün salaklar da demir mi yuttu ?" [Y. Erdoğan]
  • "Birileri arkanızdan konuşuyorsa onlardan öndesiniz demektir." [Anton Çehov]
  • "Ressama sormuşlar mutluluğun resmini çizebilir misin diye. Ressam demiş ki; ben çizerim de sen anlayabilir misin ?" [Fiddler on the Roof/1971]  
  • "Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir."  [C. Palahniuk]
  • "Ne kadar acıdır insanın teselliyi içkide sigarada araması. Çok mu zor elini semaya kaldırıp Rabbine yalvarması?" [Mevlana Celaleddini Rumi]
  • "Benden nefret ettiğini duydum. Eğer seni düşünecek vaktim olsa ben de senden nefret ediyor olurdum". [Bob Dylan]
  • "Söylemek isteyip de söyleyemediğim çok şey var.. kiminin yüzüne kiminin gelmişine, geçmişine!"       [y. Erdoğan]
  • Ne kadar seversen sev, asla belli etme sevgini. Çünkü sevdiğin kişi, sevildiği kadar üzecektir seni.     [P. Auster]
  • Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa, erkek artık tüm şansını kaybetmiştir.              [P. Neruda]
  • İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. [Can Dündar]
  • Erkek kadına tokat atarsa erkek suçludur, Kadın erkeğe tokat atarsa yine erkek suçludur..              [C. Bukowski]
  • Arkamdan konuşmaya devam et. "Çünkü karşıma çıkacak kadar büyük değilsin". [Che Guevara]
  • "Eğer iki kişi arasında kalıyorsanız, ikinciyi seçin. Çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı." [Bukowski]  
  • Bir elinde kadeh bir elinde Kur'an. Bir helaldir işimiz bir haram. Şu yarım yamalık dünyada, Ne tam kafiriz ne tam müslüman . [Ömer Hayyam]
  • Hayatından silmek istediklerini gerçekten sil, Çünkü geri dönüşüm kutusunda bekletirsen; sistemini yavaşlatır !  [A. Fawer] 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder