Bu Blogda Ara

26 Eylül 2013 Perşembe

Eşek İle Şoför FIKRA

Avrupa’da bir ülkede bakan olan görgüsüz kişi şoförüne alaylı bir şekilde sormuş :
“Söyle bakalım şoför, eşek ile şoför arasında ne fark vardır? ” demiş
Şoför kısa süre düşündükten sonra çekingen bir şekilde;

-”Bilemedim bakanım” demiş.
Bakan cevap olarak:
-“Eşeğe çüş deyince, şoföre ise dur deyince durur” demiş.
Bunun üzerine şoför çok sinirlenmiş fakat karşıdaki bakan olduğu için herhangi bir şey söyleyememiş.
Bir süre sonra bu sefer de şoför bakana şöyle der:
“Sayın bakanım ben de size soru sorsam olur mu?”
Bakan ise:
-“Sorabilirsin şoför” deyince, şoför hiç zaman kaybetmeden sorusunu yapıştırmış:
-“Sorum şu sayın bakanım demiş.

- Eşek ile bakan arasında ne gibi bir fark vardır?”
Bakan düşünmüş taşınmış bir süre sonra:
- “Bulamadım şoför sen söyle bakalım” demiş.
Şoför alaycı bir şekilde şöyle cevap vermiş:
-“Vallahi sayın bakanım farkı ben de bulamadım.” :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder