Bu Blogda Ara

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Osman Amcanın Eşine Yazdığı Mesaj

Osman amca hanımıyla kavga ederken ona bir tokat vurmuş, yediği tokadı hazmedemeyen hanımı ise memleketteki anasının yanına gitmiş.
Cep telefonuyla yaptığı çağırmalarına cevap alamayan Osman amcanın; çamaşır, bulaşık, yemek, temizlik ve çocuklarla uğraşmaktan takadı tükenmiş.
Osman amca kadınını telefonla bir daha aramış... ancak anasının yanından koca evine dönmek istemeyen kadın, telefona cevap bile vermemiş.
Bunun üzerine Osman amca mesaj atmaya kara
r vermiştir ve mesajdan bir saat sonra evin kadını kapıda belirmiş.
İşte o mesaj;

Kadınım bu sağa son mesajım.
Bebelerinen evde oturup ağlarım.
Çamaşır, bulaşık tarih yaptı.
Kadınım ben bu işlerden ne ağnarım.
Bi tokat salladım değmedi bile, La bok mu var babağan evinde.
Ula ne bilinmez bir avradmışsın, Bebelerinen beni Mevlam gayırsın.
Arkadaşın Hatçe yan yan bakıyo.
Üzülme Osman abi deyiveriyo, Bebelerin başını okşayaraktan, Kendi düşen ağlamaz deyip gülüveriyo.
Bugün geliverdi zabahın köründe, Vallaha, yalnız bi gecelik vardı zillinin üzerinde.
Bulaşığa daldı, çamaşırı yıkadı, La kadınım bak göğnüm çok daraldı.
Bebeleri banyoya sokup yıkayıveedi.
Osman abi sende gir, keseleyim diyiveedi.
Ben de buğün olmaz yarın diyiveedim, La kadınım sağa bir şans daha veedim.
Zabaha kadar geliyosan gel eve, Vallahi gelmezsen böyük tehlike.
Hatçe bekliyoo elinde kese, Vallaha keseynen kalsa keşke..:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder