Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2013 Cuma

Yalnızlık Sözleri


Yalnızlık Sözleri

    Ayrılığı benimsemiş bedenim Giderim Neden Diye Sormam Güzelim yalnızlık benim kaderimde Saklı Sen bakma Bana Sevdiğim ben Giderim Yalnızlığıma Sessizce Sevgilim..

    Yalnızlığa Mahkum kalmış Bedenim ve gözlerim, Kimseyi Gözrmez Oldum Artık Kimseye Değil Sadece Hayata tutuklu kalmışım Yalnızlığımla Veda Ederim hayata Sevgilim.

    Bir Hayatın Kitabında Sadece Nokta Olmuşum yalnızlığıma Aşık Olup hayata ortak bir nokta Olmuşum...

    Yalnızlığımda Bir Kelime Oldun Sadece bir kelime, iki olmadın asla hayatımda. Nasıl iİlk Seni Sevdiysem Şimdide İlk yalnızlığa Mahkum Edensin Beni!

    Bir Yalnızlığıma Sarılır Ağlarım Sadece Güvenim yalnızlığıma Çünkü Yalnızlık beni Asla Bırakmaz ve Aldatmaz..

    Bir Yalnızlığın Bestesi Olmuş Hayatım Sadece Kendim Söylerim Yalnızlığım Dinler Beni, Kimse Karışmaz Hayatıma Ben Ne Yaparsam Yalnızlığım İzler Beni.

    Bu hayata Tek Bırakacağım Aşıklara yalnızlığımdır, Sessiz Bir Odaya Hapsolmuş Yalnızlığın Kurbanıyım Benden Sonra da Yalnızlıkların Kurbanlarına Hediye Ediyorum Yalnızlığımı.

    Her Defasında Gözyaşlarımla Anılarımı Anarak Ağladım ben Sadece Sana Bağlıyım Artık Bir Sen Kaldın Hayatımda Bir Seninle Avuturum Bedenimi Yalnızlığım..

    Herzaman Kışları yaşadım Hep Bir Adım geride kaldım Yalnızlığımla Hayatı Bir Köşeden izledim Ben böyle Mutlu Olmasınıda Bildim..

    Hayata Artık Gülerek Değil Sadece Ağlayarak bakıyorum Sen Benim Hayatımdan Gittiğinden Beri Yalnılızlığıma Sarılıp Ağlıyorum.

    Hiç Bir Zaman Kaldırmayacak Hayatım Bu Sevgiyi Hep Yalnızları Oynayacağım iLk Günki Gibi Ben Seni Severken Aslında Yalnızlığa Gitmişim Bunu Öğrendim Severken öğrendim..

    Bir Yabancıyım Artık Yaşama, Bir Hayal Oldun Artık hayatımda Sadece Gerçek OLan Tek Kural Var Artık Dünyamda Oda Yalnızlıktır Soğuk odamda.

    izlerim Aşıkları Ağlarım Aklma Getirip Anıları, Yaşanmamış Bir Sevdayı Dilemişim ALLAH'tan Yaşamak isterken Yalnızlığıma Mahkum Edilmişim Dünyamda.

    Başında Anlamalıydım Sessiz Gidişlerini Hiç Bilemedim Biteceğini, Şimdi Bir Anılar Kaldı Elimde Birde Kucak Dolusu yalnızlıklar Kaldı bedenimde Ağlarım her Gece Sessizce.

    Dokunma Sakın bana! Bırak yalnızlığım Kıskanır beni Yanında, ben Artık hayata Alıştım yalnızlığımla Güvenim Kalmadı Ne Sana Nede Aşkına.

    Aşıkların Çoğu Ayrılıkları Değil yalnızlığı yaşar Hayatında, Benim Yaşadığım Yalnızlık Değil öLüm Aslında, Çünki Kimse benim Gibi Sevmedi Seni Kimse Benim Gibi Sevemezdi Seni..

    Ne içtiğim Sigara Bitirir Yalnızlığımı Nede Dinlediğim Şarkılar teselli verir Yüreğime, Benim Ellerim Artık Yalnızlığı Tutmuş, Gözlerimi Boşluğun Yarınlarına Açmış Bekliyorum Ecelimi.

    Yaşamaya Değer Bir Aşk kalmadı içimde, hayata Aşık olmak İçin Bir Sebep Kalmadı Kalbimde, Kalbim Yalnızlığa Gözlerim Karanlık bir Geleceğe Köle Kaldı Artık Dönüşü Yok..

    Gerçekleri Aradım Sende Sadece Zaman kaybettim Seninle, Şimdi yine Yalnızım, Yine Güvensizim, Şimdi Yine Ölüme Yaklaştım Yine Karanlıklardayım..

    Sakın Birdaha Anma Adımı! Bırak beni kendimle Bırak beni yalnızlığıma, Seni Severek Ağlayacağıma Yalnızlığıma Sarılır Ağlarım En Azından Kalbimin Atması için Bir Sebep Olur.

    Çıkmaz Sokaklara Girmişiz Seninle, Bir Hiç Bir Zaman Hayata Adım Atmamışız El Ele, Sadece Yalnızlığı Öğrenmek İçin Alıştırmışız Birbirimizi Kendimize.

    Zaman Akıp Gidecek Sana Olan Nefretim Asla Bitmeyecek Sözlerim Uçup Gidicek, Ama Yalnızlığım Hiç Bitmeyecek..

    Bir Hikayenin Bitişi Değilmişiz Sadece Kapak yazısı Olmuşuz Seninle, Adı Yalnızlığın İlkeleri, Nasıl mı Konusu? Sev ve Ayrıl Anlayacaksın ozaman Neler Yazdığını..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder