Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2013 Perşembe

SEVGİ SÖZLERİ


Sevgi Sözleri

Sevdiğinize sevginizi anlatın sevmek dünyanın en güzel duygusudur o halde sizde sizin için hazırladığımız sevgi sözlerini sevdiğinize söyleyebilirsiniz.

    Hayatta iki kişi tanıdım, Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben, Hayatta iki kişi tanıdım, Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.


    Bir sıcak yüz aradım şu tenha sokaklarda sanki herkes yabancı herkes darılmış bana.ne derdimi soran var ne tanıdık bir çehre.ne tarafa uzansam ellerim boş kalıyor,mutlu olan kimseler hüznümü arttırıyor.


    Bir mızrak olur bulurum kalbinin yerini, bir hancer olur alırım üstündeki derini...


    Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın degil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım...


    Ayrılık kucuk sevgileri oldurur ama buyuk sevgileri guclendirir. Tıpkı ruzgarın mumu sondurup yangını guclendirdigi gibi... Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da guclenecek sevgilim. Nice gunlere birlikte olmak dilegiyle...


    Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana eğer gönlün sevgi ararsa kalbimi söker getiririm sana KIRÇİÇEĞİM...


    Sen seni özleyenin özleminden habersiz özlemle özlenmektesin sen varya sen, özlemlerin içinde en çok özlenensin...


    Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!


    Sen güllere özenme güller sana özensin .Üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin,sevgi kadar masum sevilecek kadar Ö Z E L S İ N


    En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum


    Aşk hiç ummadığın biranda kapını çalıyorsa, için ürperiyor, nefesin kesiliyor, kalp atışların hızlanıyorsa; sakın korkma! unutma ki ansızın gelen aşklar büyük mutluluklar getirir..!


    Bulutların gözyaşları pencereye vururken düşlere daldığın bir gecede hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa gelecek sana onları yaşatsın.


    Nasıl ki yıldızlar imkansız gelir ya insana imkansız olduğun için tutkunum sana, hani en güzel aşk imkansız gelir ya insana imkansız olsanda aşığım ben sana...


    Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz...


    Bir soluk kadar yakın yıldız kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın, dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama unutamazsın !!


    Buruk Bir Duygu Yüklenirse Yüreğine, Gözlerin Zamansız Dalıverirse Uzaklara, Hele Kulakların Deli Gibi Çınlarsa Bilki Bir Yerlerde Özlenmişsindir.


    Dünyanın dört bir yanında dostlarım var dostlar ki bir kerecik selamımı almamışlar bir kerecik selamlarını almamışım ve yine dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var düşmanlar ki kanıma susamışlar kanlarına susamışım..


    bir su gibi berrak , bir cicek gibi sevgi yüklü, gökyüzü gibi yalın okyanus kadar derin kelimelere sıgmayacak kadar büyük bir sevgimiz oldugunu sakın unutma !


    Eger beni bu sokakta,bu mahallede,bu sehirde bulamazsan sevgilim bilki ben, Gözlerinin daldigi yerdeyim...


    Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken, böyle uzak kalmak gücüme gidiyor, senin verdiklerini seninle paylaşmak varken, seni sensiz yaşamak içime sinmiyor.


    Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzay gören insanlardan biri olurdun...


    Şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki bir inci tanesi kadar özelsin..


    Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi ! Seni Sevdim, Sensin diye, Kalbimi sevdim, Seni Sevdi Diye, Ümit Etmeyi Sevdim, Belki Seversin Diyeee...


    Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamıyorum.


    Yastığımla uykumu başbaşa bıraktım, sırf seninle yalnız kalabilmek için! Bu da yetmedi kendimi de bir kenara bıraktım şimdi burda yalnız sen varsın!!!


    Sevmek ölmektir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce...


    Hadi çık gel bu gece düşlerime yıldızlar salınarak yağsın üzerimize. Ay ışığı örtüp gizlesin ikimizi sana söz olsun ki ertelerdim doğacak olan güneşi sensiz başka günlerime ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder