Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2013 Cuma

Romantik Sözler

Romantik Sözler

    Seni düşünürüm geceleri, hayalini çizerim sessizce yatağımda ve seni özlerim zaman aktıkça sana özlemim büyür seninle buluşana dek bu böyle Sürer Gider Sevgilim.

    Tarihime Yazdım Seni Kimse Silemez Kitabımdan Sözlerimde Bir Nefes Oldun Sensiz Konuşmaz Dudaklarım Nefes Çıkmaz bedenimden Sevgilim..

    Sensiz yaşamak beni hayata Bağlamaz bebeğim Seninle gelmişim Hayata Seninle Kaparım gözlerimide bunu Unutma.

    Ne Yanlışları Nede Yasakları Dinler Bu Gönlüm ben Sana Sevdalı Senin için yaşarım bebeğim..

    Dargın Olsamda Sana Gözlerin Aklıma Gelince unuturum Derdi kederi, Aramak isterim Seni, Seni Seviyorum Demek istiyorum Şimdi Zaten biliyorsun Seni nekadar Sevdiğimi Sevgilim.

    Aşkımı Romanlara benzetmem Ben Yazarım Romanı Kimseye Yar Etmem, Seni Sevmişim Delice Kimse Alamaz kalbimden Sevgini Kimse Alamaz Seni Ellerimden bebeğim.

    Dönüşü Olmayan Bir Sevgi benimkisi kalbime yazdım Adını ve Geleceğimizi ne Kış tanırım Ne Sonbahar Yazarım hayatıma, Bir Mevsim Değil 4 Mevsim Değil Bir ömür boyu Sürecek Mevsimlerin iLahısın benim için bebeğim.

    içimde bir rüzgar eser delice, aşkımı anlatır içimdeki dünyaya haykırır delicesine, ben seni sevmişim sadece bebeğim senden başkasına bakmaz gözlerim.

    Resimlere Değil Sana Aşığım bebeğim Sözlerine Değil Nefesine Hayranım bebeğim Sen ol hayatımda Sadece Bebeğim Seninle hayatın Kahrına Gülüp Geçerim.

    Bir Sigara yaksam Bitene Kadar Adını Sayıklar her Nefesim, her Dumanı Bıraktığımda hayalin bakar Gözlerime usulca Deli Oluyorum Aşkınla Daha Çok Seviyorum Seni Her Anımda bebeğim.

    Kalbimi Götür uzaklara Seninle yaşasın Mutluluğu Gözlerime Vur Aşk Mühürünü Sevgilim Sadece Seni Görsün Bu hayatta, Ellerimi Sıkıca Tut Sevgilim Hayat Ayırmasın Bizi Seviyorum Seni.

    iLk Gün Sevdiğim Gibi Seviyorum Seni kalbim iLk Günki Gibi Atıyor Deli Deli, hadi Tut Ellerimi Bırakıp Derdi kederi yaşayalım Büyük Sevgimizi bebeğim.

    Her Adımımda Adın Ses oluyor Kulaklarımda, Nereden Nereye bakarsa baksın Gözlerim, Sanki Bütün Renkler Gözlerini Anlatıyor Bana Birtanem.

    Kırmızı renk Gibi Tutkuluyum Sana, Beyazlar Gibi Saf ve Temiz Seviyorum Seni, Maviler Gibi Özgürlüğü yaşıyorum Gözlerinde, Siyahları Bıraktım Sensiz gecelerime Sevgilim Seviyorum Seni.

    Bir gecenin Sıcaklığında Esen Hafif Esinti gibisin Sevgilim Yüzümü Nereye Çevirirsem orada Hissediyorum nefesini Sıcak ve etkileyici, Seviyorum Seni.

    Bütün Aşk şarkıları Bizi Bizim Aşkımız ise Birbirimizi Anlatır Hayata Aşkım, Bütün Sözlerim Seni Sözlere Ait Nefesim Sende Başlar bebeğim benim.

    Denizler Okaynuslar Çizdim Hayatıma, Sadece Sen Varsın Saf ve Temiz Hayatımın Sularında, Seninle Yelken Açtım Aşk Diyarına Sen Varsın Beni Bağlayan Bu hayatta bebeğim..

    Bir Fidan Oldun kalbimde Çiçek Açtın Sardın bedenimi Sessizce, Bir Hayat Oldun bedenimde Sadeec Seninle yürürüm Hayata Güvenle Bebeğim.

    Kimsenin Göremeyeceği ve bilemeyeceği kadar Seviyorum Seni Aslında Sevgimin Artık ben bile bilmiyorum Sadece Seni çok Seviyorum.

    Hayata renk Katmak istedim ve bunun için Seni Seçtim, Hayatı Aslında Yaşamak istedim ve Seninle Hayata Merhaba Dedim Sevgilim.

    Yarım Bir Hayata Değil Tam Anlamıyla başladım yaşamaya, Kısık Kelimelerle Değil Haykırarak Söylüyorum Aşkımı Sana Ve hayata Seviyorum Seni bebeğim.

    Olmayan Bir hayatı Değil Seninle yaşanacak En Güzel Hayatı Seçtim ve Mutluyum, Hayatın her Aşamasında Seni Sevdiğimi Söyleyeceğim hayata Ve Sana AŞKIM..

    Pişman Değilim Mutluyum, Ağlamayı Değil gülmeyi Sevdim seninle, Aslında Ağlayarak Sevdim Seninle Olan Güzellikleri Sen Gözyaşlarımdaki Sevgi yağmurusun hayatımda bebeğim.

    Ne Parisde Yaşarım Aşkı Ne Aşıkların Diyarında paylaşırım hayatımı, ben Sadece Seni Sevdim kalbine razıyım Sev Beni bebeğim ben Seni garip Dünyamda Sevmesini öğrendim Herşeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder