Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2013 Perşembe

Kırgınlık Sözleri

Kırgınlık Sözleri

     Dertlerim Aşk üstüne Kurulmuş Beni Bir Sen Anlıyordun Sende Dertlerim Yüzünden Bıraktın Beni Derdim Sana Değil hayata Gülüm..

    Yalnızlığım kalıcı Olsada Beddualarım hem Seninle Olucak, O Vicdanın Asla rahat Durmucak geceleri Kabusun Gündüzleri Yürüdüğün Yollarda Lanetin olucam!!!

    Mutlumuyum Sanıyorsun bu Acı hayatta? Seni görünce gülüyorum Sanıyormusun Mutluyum Bu hayatta? Dertlerimle üzmek istemiyorum Seni Bunu Artık Anla!

    Sen Benim için Bir ışık Değilsin Sen Sadece Bir ışığın Yansıması olmuşsun hayatımda, Sana Değil Sana Verdiğim Zamana Acıyorum...

    Nekadar Yüzüne Gülsemde içimdeki Büyük Dertler yanında üzmeye Çalışıyor Beni Derdim Sana Değil Sadece Hayata!

    Benden uzaklarda yaşamaya Alış Artık, Sana Kalmadı kalbimde bir ışık, Sana yeni Yılışık Sevdalarında Mutluluklar Diliyorum...

    Dertli başımın Dermanı Sadece Sensin Seninle Dertlerimi Unuturum Seninle Mutlu Olurum, Sen yokken Yanımda Yine Dertlerimle Boğulurum Kendi Dünyamda.

    Sen şarkılarımda Ne bi Prens Olabilirsin Neden Şiirlerime Destan Olabilirsin Sen Sadece yalan Sevgilerin yalan insanı Olursun YALANCI!

    Derdime iLaç Olsan tek insansın Seninle Dertleri Unuturum Seninle Mutlu Dakikalar Harcarım Dert Seninle Biter bebeğim..

    Benden Kaçırıyorsun Gözlerini cesaret edemiyorsun Duygularını Açıklamaya Yalan Yok benşm hayatımda Sana Elveda!

    Ağlıyorsam Sebebi var Dertli Dünyamda Acılarım var gülmek yakışmaz Oldu bana Dertlerimle duygularıma Acıyorum Gözyaşlarımla!

    Boşuna yalan Sözler Söyleme Bana Sözlerin Destekli yalan Söylesede gözlerin Açıklıyor herşeyi Sana elveda...

    Dertli kederli Hayatımda teselliyi sende bulurum mutlu Olurum Sen Olmayınca Dertlerimle Boğuşurum..

    Sen yalansın Sözlerin Duman, Sen hayalsin yalan dünya içinde kalmış yalan dünyaya bağlanmış birisin benim için..

    Derdim Olsada içimde Sana Gülerim Yanında içim kan Ağlasada olumsuz şartlarda Sana yaşatmam bunu Asla!

    Unuttum Sanma ihanetini Sana en büyük Mutluluğu Veriyorum Ayrılıklarımla Sana Güle Güle..

    Ben Dertler içinde Ağlarken Sen Mutlu ol Daima bebeğim..

    Sen hayatıma Güneş gibi Doğsanda, Yanlışların Affedilmez Artık Sabrım taştı Ne güneş ne Ay umrumda Değil Battın hayatımda, yeni Aşklara yelken Açtım..

    Kimse Sormaz Bana Derdin nedir Diye, Derdim hayat olmuş Benim Kimseye Yok nefretim...

    Ne Oldu boşmu çıktı yalan Sevdaların, üzülme Sen Bunlara layıksın Dert etme Zaten Sende yalansın!

    Sigaramda Olmasa Çekilmez Bu Dertler Sen olmasan Sigarada içemezdim dertlerimle cesurca yüzleşemezdim iyiki Varsın Dertli hayatımda.

    Kime Kullandıysan bana Kullandığın Aşk Nagmelerini Şimdi Git Kullandığında Ara Sevgiyi, Sen bana Ulaşamazsın Artık! Yıktım Seninle birlikte yalan Hayallerimi Şimdi yeni gerçek geleceğe Yatırım yapıyorum.

    Seni üzüyorsam Söyle Bana, Dertlerim Çok Bu Dünyada Sana Yansıtmak istemem üzülmene dayanamam Asla.

    ben Seni Temiz Yüreğimle Sevdim! Sen Beni Kötü Emellerinle hep süründürdün, Kalbe Söz Geçmesede güLüm Nefretim Seninle Adım takıntı Olacak hayatında!!!

    Dertli gecelerime Dermanlı Güneş ol, Cevap Bulamadığım Sorunlarıma Sadece Mutlu Bir çözüm Ol.

    Gece öldürdün beni yarınlarımda Süründüm Ama Sonunda Yürümeyi yeniden öğrendim! Şimdi Git Başka Kucaklara üzüldüğünde Anlıcaksın Neler Sildiğini Sosyetik Aşklar Adına..

    Daha Yaşım 20 Dertler bitirdi beni Yaşamak istemiyorum belki! Ama Sen varsın Tutamıyorum kendimi :(

    Yoluma Çıkma Sakın üzülürsün! Adımı Anma Sakın Sana Olan nefretimle Yanarsın! Senin Adını Sildim ben Artık tek başınasın!

    Dertler çürütsede içimi Seviyorum Seni, Derman Dilenmiyorum hayattan Dertleri bitiriyor daha başlamadan..

    Başkasını Sevdinde Mutlumu Oldun Gözlerinden Yaşlar eksikmi Oldu? Seni Seveni Değil Seni Kötü Amaçları için Sevenle mutlumu Oldun Şimdi Anladınmı Sevenin Değerini Şerefsiz!

    Aşk Acısı Çekmeyen bu kaldim hayatın Acısını Çekiyor Dertlerini omuzluyor, Daha Yaşım hayatımın Baharında Kışları yaşıyorum Dertlerimle.

    Sen Artık Kısa Cümlelerimin Sonunda Keşke Olmasaydın Hitabında Cümlelerimsin, Sen Asloında Keşke Olamayacak kadar Aciz Hatırlanmayacak kadar Değersizsin!

    Dertli Sözlerim belki Hayatıma teselli belkide Dertlerim Dert Olmuş Duygularıma Dualı, Seviyorum Yinede yaşamayı Dertlerime inat Seviyorum hayat Seni! Sana inat!

    ben Seni Nasıl Sevmişim Şimdi Anlıyorum Kör Olmuşum Seninle Geçirdğim hayata yanıyorum! Zaman Ağlıyor Bana Derlet Çoğalıyor Dünyamda Ama Sana lanetim bitmeyecek Bunu Asla Asla unutma!

    Derdimi Anlatsam Sıkılırsın Gülüm, Dertlerime gülüyorum geçiyorum yanında Olmasın Sözlerim Zulüm, Sen Dertlerimin üstündesin gülüm..

    unutma beni Kırdığın Sözleri çıldıracaksın gözlerinden yaş dinmeyecek üzülüceksin her gece ozaman Beddualarımla hayatına Çizgi Çekeceğim bunu unutma!

    Çok Dertli yaşantım oldu Anılarımda Hiç biri Aşkın kadar koymadı Bana Dert oldu içime sıkıyor beni bu dert her gece...

    Yıkıcı Değil yapıcı Olamaya Çalıştım bu hayatta beni Bir Sen Anlamadın Birde Sevgi bilmeyen kalbin Anlamadı, Günün birinde Anlasanda geç Olucak Ağlıyacaksın...

    Yaşamak Dert çekmekse çekerim en ağırını, seni sevmek dert vericekse dertlere alıştı bu kalp sadece sana sevdalı..

    Çektim Duygularımı hayatından şimdi git kime istiyorsan ver duygularını sormam neden diye! Ama Unutma Adımı Hatırlıyacaksın Her Hareketinde!

    Derdim kimseye Değil Sadece Kendime, Ağlıyorum Dertlerimle her gece, Ne olur Çek beni Sevgi Dolu Yüreğine Dertleri Unutayım Seninle..

    Yıkıcı Sözlerine Ağlasada Bu GönüL, unutup Giderim gülüm! sen bak eğlenmene yıkılacaksın sende günün birinde, ozaman görücem seni bende!!!

    Uzun dertlerimin kısa mutluluklarısın, yanında geçirdiğim her anın değerini biliyorum olmadığında ise dert çekiyorum bebeğim..

    Müzikler Şiirler Artık olmaz yıkılan hayallerime çare sadece duygularım kaldı bir tek elimde hayata gülüyorum yinede...

    yaşayan her insanın derdi vardır bu hayatta dertsiz insan tanımadım dertli hayatımda...

    insan yaşamak için savaşlara girer hayatında, sevmek için kalbine sözler yazar her gece! sen kalbimi yaşayacak kadar mükemmel değilsin hayatımı zehir edicek kadar şerefsizsin.!!!

    Aşık Olup Dert Çekeceğime Hayatı Severek Dert çekerim Daha iyi.

    Küçük umutlarla baktığım geleceğime şimdi yıkılmış gözlerle bakıyorum senden bir medet ummuyorum hayatımda olma bunu istiyorum!

    Zaten Dertli gelmişim Bu hayata Birde Sen Dert çektirme bana, Dertlerimi öLüme Yazdım Senide Kalbime...

    Bir Kalbim Vardı umutlar besleyen gözlerim vardı geleceğe inanan şimdi yıkılan umutlarımı topluyorum tek tek! bırak çek git istemiyorum seninle geleceğe yürümek!

    Bitmeyen Sensizlik içinde Dertlerimle Seni Anarım her gece Aşk Derdi Yüreğime indirdi sevgini çekerim derdini..

    Aşkı Seninle Değil Yıkılmış dünyamda Yaşamak istiyorum Yıkılan hayallerime Gülerek inanmak istiyorum kendi dünyamda Yıkılmak istemiyorum Artık Çıktın hayatımdan.

    Derdim bitsede senin için taşıdığım sevgi yine bitmeyecek, seveceğim seni sonuna dek dertlensem de seviyorum seni tatlı dertlerinle.

    Güzel Olan Neye Yarar Artık Hayatımda Sözlerinle Yıktın Yaşama Sevincimi Şimdi bana gel Diyorsun Buna Kendin inanıyormusun?

    Ne Arıyorsun beni ne Soruyorsun Artık, Dertli Acılarıma Tuz Oluyorsun üzüyorsun Beni, Ben Seni Seviyorum Dertlerim Senden Geri, istemiyorsun beni Dertlerimle Terk Ettin Gittin Beni,..

    Ben Yıkılmış Dünyamın içinde Kazazedeyim Senin Sayende Hayatımdaki Göçük Duygularımın Altında Can Çekişiyorum.

    Derdimi kimseyle Paylaşamayacak Kadar inatçıyım Seninle paylaşacak kadar Duygusalım Birtanem Seni Dertlerimle üzmek istemiyorum...

    Adını yazdığım Yollarda Şimdi Ağlıyorum Nefret ediyorum Senden Dünyamı Yıktın Zalim!

    Aşkının Adı Dert Olacaksa Bırak çekeyim Be! Dertsiz Zamanım Olmadı ki Aşkını çekemiyeyim!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder