Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2013 Perşembe

İntikam Sözleri

İntikam Sözleri
      İçimdeki nefret geçmez intikam ateşim yanar sönmez, senin gibi yalancıyı kimse sevemez..

      Bir Kış gecesi Bıraktın ya Ellerimi, ihanet ederken ezdin gectin beni, intikamım gizli kalbimde bunu asla Unutma!

     İntikam yemini ediyorum kalbime, senin gibi yalancı sevgiliye nefretim sessizce.

     Bırak Ellerimi Sensiz Kalsın, Bakma Gözlerime Sana Alışmasın! Sen içimde Nefret! kalbimde intikam Ateşisin Bundan Sonra.

     Her AŞkın İçinde Vardır Elbet Bir ihanet, Her ihanettede Vardır Bir intikam Zamanı..

     Bana Söylediklerin Aklımdan Çıkmaz Oldu, Gözlerim Sinirden Kalbim Derinden Doldu! intikamım Artık yeminim Oldu!!

     Yalan Sözlerin Yalan nefeslerin yalan Gölgelerin Arasında gerçek intikam Ateşiyim..

     İhanet edilen her insan sever intikamı önemli olan ihanetin acısından daha fazla intikam acısı çıkarmaktır.

    Sus Konuşma Sakın, Sen Beni Hiç Anlamadın, Sana Olan yeminlerimi Artık Nefretle Donattın..

    İnandığım yarınların güneşi sensin sandım, sen sadece karanlıkta yalanlarımdın...

    Hadi git gidebildigin kadar uzaklara, hadi at atabildiğin en güzel yalanı bana, nefretim bulucak seni sonunda..

    O kadar Adi Bir insansınki ihanetinin yanında Köpek gibi kalıyorsun, senden intikam Alsamda Sana Değmez Bunu Unutma..

    Sen yalancı sevgilerin, yalancı sözlerin yalanlarında mutlu olurken, ben intikam ateşiyle seni hatırlayacağım..

    Beni Unutma Sakın! içimde intikamla tutuşan bir ihanetin bıçağı var! beni unutma Sakın! intikamım ihanetin kadar Acı Olucak!

    Bıraktığın ellerim üşürken, bakmadığın gözlerim ağlarken sensiz, yalanlarınla kırdığın kalbim atmaz oldu sevgisiz, sadece beynimde intikamın yer etti şerefsiz..

    Beni Seni pembe Dünyalarımda Sevdim Şimdi Karanlık Dünyamda intikam aLmak için Pusuda sabahlıyorum insafsız Sevgili!

    Uykusuzluk Değil beni Yorgun Düşüren, Susuzluk Değil Bedenimi Bitiren, Sadece Bir Yalandı Beni Böyle üzen lanet olsun Sana intikam Oldu Yeminim Sana..

    İçimdeki Ateş ne Sevgi ne Aşk, içimdeki Ateş intikam Gardaş...

    Ne bilirdim Bu Sevgide bir gün biticek, ne bilirdim ihanetin bedeli intikam ateşi Olucak!

    Sevmekten Ağlamıyor Gözlerin Nefretten Ağlıyor, Mutlulukla Bakmıyor Gözlerin Kin Dolu Parçalanmış hayallerle Bakıyor, yas Tutmuyor Kalbim intikam Ateşiyle Atıyor, Senin için Atıyor..

    Bedenim sana yasak artık, gözleirm sana bakmaz artık, kalbimde intikam yemini var artık, git lanet olsun sana senin gibi yalancılara..

    İşte bir yalan daha böyle bitti, kalbim kendini mühürledi, senin gibi yalancıları öğrendi, intikam yemini etti...

    Aciz yaratıksın sen, sevgiden anlamayan yalancısın, güzel sözler senin neyine ? Git vur kendini bir köşede..

    Hayatın gibi kendinde yalancısın, sözlerin gibi kendini de kimseye inandıramazsın...

    Sana sözüm var intikam sözü bütün yalanlarını ezecem senin...

    Sana nefret duysamda, gözlerin gelince aklıma sesim çıkmıyor işte, sende beni anla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder