Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2013 Cuma

İhanet Sözleri

İhanet Sözleri

    Aldatıldım hayallere Kapılıp Aldattın beni yalanlarına Yalan katıp ihanetini Yalanlarda Gördüm Cezanın En büyüğünü Yükledin Bana iğreniyorum Senden.

    Sen Bana Değil Sadece Sana Olan Duygularıma ihanet ettin Sen Kalbimi Değil Sadece nefretimi Seçtin!

    Pembe Bulutlar üstünde Gerçekleri Sakladın benden Aldatılmak Buymuş Çok geç Anladım Zamanımı Harcadın lanet olsun Sana Şerefsiz!

    Karşına Çıkacam Bir gün ihanetinin Bedelini ödeyeceksin Aldatılmak zümedi Beni Sadece Kalbimin Duygularıyla Oynadın Ben Hayatta Asla pişman OLmadım!

    Süslü Sevgi Sözleiyle Boyadın kalbimi, Tatlı Bakışlarla Kör Ettin hayata Bakan Gözlerimi tam Sevdim Derken ihanetini öğrendim bitirdin Beni!

    Aslında üzülmüyorum Sadece Nefret Ediyorum ihanetinden! Aslında Kızmıyorum Sadece kalbimi teselli Ediyorum neden Sevdim Diyerek!

    Doğruların kaderi ihanetmiş Anladım Sevenlerin Derdi ihanetmiş Gördüm Kalleşliğini Anladım Aşkın Yalan gerçeklerini..

    Seni Seçmişken Şimdi Hayatımdan Eliyorum Seni, ihanetinin bedelini benden uzak biryerde çek bana ve duygularıma dokunmadan yaşa hayatım boyunca nefretimsin!

    Yarı Yolda Bıraktın Geleceğimi Bir İhanetinle Bitirdin Kalbimdeki Sevgini Bitirdin Bendeki Seni Hadi Şimdi Devam Et Hayata ihanet et!

    Ağlasanda Karşımda Umrumda Olmaz Artık Gözyaşların Güler Geçerim! bana yaptığın ihanetin Bedelini Sadece Gözyaşlarınla Değil hergün Çekeceksin Seni Nasıl Sevdiğimi Biliceksin!

    Sana Güven olmazmış Anladım Bunuda, Çok Severken Seni Yalanlarda Doldurdun Dünyamı, Bir başkası varmış hayatında ihaneti Tattırdırdın Bana Yazıklar Olsun Sana.

    Her ihanetin Bir Bedeli Vardır Her Aldatılanın Mutlaka Güzel Geçecek Günleri Olduğu Gibi üzülmüyorum Beni Kaybedenler Üzülsün Umursamıyorum.

    Bir Masanın Başında Çürüyüp Gideceğim, Sayende Yaşamaktan Vazgeçtim ihanetini Yalnızlığımla Ezberledim Sen Bir Alçaksın Böyle ihanetler Senin Eserin!

    Yalan Güzelliklere Aldanıp ihanet ettin bana Hadi Şimdi Git yalan Güzellikler Arasında Hayatına Bir Yalan Daha Ekle Uzak Dur benden!

    İhanetini nasır tutmuş ellerime ağlayarak teselli ediyorum kendimi, her aynaya baktığımda Aldatılan Olmaktan Bıkmışım gibi Bakıyorum Aslında Ben Artık yaşamak istemiyorum!

    Kalbim Dayansada İhanetin Ayrılıklarına, Gözyaşlarım Susmaz herzaman Ağlarım ve Her zaman Aldatılmaya Yanarım..

    Seni Vidanınla Başbaşa Bırakıyorum ihanetlerinle mutlu Ol Sana Bol yalan Dolu Mutluluklar!!!

    Bir ihanete Daha katlanmaz Bu Yürek Ağlarım Seninle geçen Zamanıma Ağlarım Seninle Harcadığım Anılarıma Ağlarım ihanet ettiğin Saf Duygularıma!

    Gezdiğimiz yerleri Bir bir Dolaştım ve Yine Ağladım, ihanetin geldikçe Aklıma Yanıyorum Zamanla Aldatılmak Beni yokluğa itti Senide Yalan Sevdalara gönderdi.

    Kıyamet Kopsun istiyorum Artık yaşamak istemiyorum ihanetlerden bıktım Artık Gözlerim Kurudu Derken Bu Ağlamalar Niye!

    Sadece Sevmek ve Sevilmek istedim Ağlamak ve Aldatılmak istememiştim hayat Senden özür dilerim..

    Uyusam ve hiç uyanmasam belki unuturum kötü günleri belki unuturum seni ve seninle geçen günleri! Ozaman İhanet Olmaz Hayatımda Aldatılmam Tatlı Rüyalarda.

    Beni Aldattığınımı Sanıyorsun Yüzüme Bak ve Cevap ver! Sen beni Değil Aslında Kendini Aldatıp kendine Yalan Söylemişsin Buzamana Kadar!

    Bir ihanetin bestesi olmuşuz ve şarkı bittiğinde dünyalarımızda birbirinden ayrılmış sadece melodilerde birbirimize gülmüşüz, bir nota kadar geçiciyiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder