Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2013 Cuma

Hüzünlü Sözler

Hüzünlü Sözler

    Efkârım Keyfimden Değil Gülüm Sebebi Sensin, Seni Sevdiğim için Dertliyim Benim Olmadığın için Derbederim...

    Yaşamak Vardı Seninle Güzel Günleri, Seninle Hayata Dair Sözlerimiz Vardı Hayatı Yaşamak Vardı, Ama Her Defasında Sözlerimiz Yarıda Kaldı Sevgilim..

    Bir Senin Olmak istedim hayatta, Sadece Seni bekledim Hayatımda, Sen Hep Gec Kaldın bana Bir Adım Geriden Geldin Hep Bekledim Hep Beklettin..

    Geçmişin Gölgesinde Yaşamaya Alıştım Sayende, Acıların ihanetlerin pençesinde Bıraktın beni Vurdun gittin sana olan Sevgimi, Şimdi yalnızım ve imkansızım..

    Öylesine Sevmiştimki Seni Kopamazdım Senden, Her Nefesimde Sen Vardın Her Adımda Seninle Yürürdüm, Gözlerimi Seninle Açardım, Sensiz Kalınca Anladım. Şimdi Daha iyi Anlıyorum Sensizliği..

    Yarınlarımı Senin için Büyütürken İçimde, Sensiz Geçeçek Her Gün için Kapatırdım Odaya kendimi, Şimdi Yoksun yanımda Hüzünlerimle Bıraktın beni..

    Bana Koymaz Senin Gidişlerin Bana Koymaz Senin İhanetlerin Bana Koymaz Senin Sözlerin, Çünkü O Sensin Buda Benim...

    Hasta Ettin beni Bu yaşımda, Derman Arar Oldum Kapı Kapı Yollarda, Vurdun Gittin Beni Arkamdan, Helal Olsun sana Sende Bıraktın Beni Ardına Bakmadan..

    Öylesine Seninle Doluydum ki Oylesine Seni Seviyordumki Sensiz Bir günüm geçmezken Şimdi Sensiz Bir ömür Boyu Yaşamaya Mahkumum...

    Resimlerinde Arar Oldum Mutluluğu, Seni hayal Edip Yaşar Oldum içimde, Sensiz Kaldım Bu Alemde, Senin için Vaz Geçtim Kendimden...

    Acıya Katlanmaktan Zor Ayrılığı Kabullenmek, Aslında Ayrılığı Kabullenmek Acıyı Tatmak Oldu Benim için...

    Hüzüm Dolu Yüreğimin Dert Sahibi Bedenimin İhanete Uğrayan Kalbimin, Ölümle Tanıştığı Ruhumsun benim için...

    Ne Yaz olsun isterim hayatımda Ne Kış Olsun isterim Sensizliğimde, Sensiz Yaşamak Zaten Yazı Kış'a Çevirmekti Yaşadığım Bu hayatta..

    Ölümü Tatmak için intehar etmeye gerek yok sensizlik zaten ölüm benim için gülüm...

    Yarınsız Kaldım Sebepsiz Kaldım Nefessiz Kaldım En Kötüsüde Sensiz Kaldım Sensiz Gülüm...

    Hayatla Bağlarımı Kopardım Artık, Yaşamak istemiyorum Sensizlik Bükdü Belimi Kelimelerim Nefesimde Kaldı Hüzün Çüçeğim..

    Seni ilk gördüğüm an huzurun doruklarındaydım sevincin en mükemmelini yaşıyordum, senden ayrıldığım gün ölümün acısını yaşadım sensizliği anladım..

    Dert nedir Çeken bilir, Hüzün nedir Ağlayan Bilir, Aşk Nedir Seven Bilir, Ölmek Nedir Terk Edilen Bilir Benim Gibi..

    Sensizken yaşayan Bir ölü Gibiyim Sensizlik beni Vurdukça Bu Basit Hayatımda, Adını Anıp Ağlıyorum Sessizce Bir Başıma..

    Nasıl Bitti Bu Aşk Bilmiyorum, imkansız Gibiydi Biliyorum, Şimdi Yoksun yanımda Ağlıyorum, Ben Bu hayatı Sensiz istemiyorum!!!

    Kalbime Aşkını, Kefenime Adını Yazdım, Ya seninle Ya Hiç, ya Öleceğim Ya da Peşinden Geleceğim!!!

    Neydi ki Günahım Bu Acıyı Çekiyorum Neydi ki Amacım Hüzünlerimi içime Atıyorum, Neydi ki Neydi Ben Sensiz Yapamıyorum...

    Benim için Ölüm Sensizlik Benim için Sensizlik Ölüm Bunu Sakın Unutma, Ölümüne Sevdim Seni Ölümüne..

    Ne zaman iki sevgili görsem sokakta gözlerim dolar, ne zaman gezdiğimiz yerlerde dolaşsam gözlerimden sana ait iki damla yaş akar, ne zaman güzel yüzünü hayal etsem hayattan bağlarım kopar..

    Bugünü de Sensiz Bitirdim yarını da Sensiz Bitireceğim, Sensiz geçen Hergün Yavaş Yavaş Biteceğim...

    Bu gece Hüzünlerin Buluştuğu Gece Bu gece İçimde Fırtınaların koptuğu gece Bu gece Sensiz ilk Gecem Bu gece Ayrılığın Gecesi...

    Canım derken sana, gittin bırakıp beni bir anda, şimdi cansız yaşıyorum odamda tek başıma, sensiz yaşamak koyuyor ne olur anla..

    Sıcacık Ellerim, Artık Senden Uzak, Elimi ısıtacak biri Artık Olmayacak, Sensiz Bu Dünyada Yaşamak Bana her gün Haram Olacak...

    Gülüşün Yeterdi Bana, Bir Sözünle Ölüme Giderdim Düşünmeden Bir bakışın yeterdi huzuru Bulmama, Şimdi Sende Yalan Oldun Bıraktın Beni Bir Başıma..

    Gittiğin Gün içimden birşeyler Koptu, Boğazım Düğümlendi, Elerim Kitlendi, Bedenim Titredi, Artık Sen yoktun hayatımda, Ölümü Tatdım Sensiz kaldığım Anda..

    Herkes Gülüp Eğlenirken Sevilisiyle, Ben Ağlıyorum Arkandan, Herkes yaşarken hayatı Doya Doya, Ben Seni bekliyorum, Herkes Dertlerini Atarken hyatından, ben Dertlerime Dert Atıyorum Sensiz Sevgisiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder