Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2013 Cuma

Harbi Sözler

Harbi Sözler

    Canımı Yoluna Sersem de Bakmadın Arkana, Sana ömrümü Versem de Sevmezdin Benim Gibi, Sana Tek Sözüm Mutlu Ol Gülüm...

    Yaşamak Seni Sevmekti Seni Sevmek Aslında Yaşamaktı, Şimdi Zifiri Karanlık Kuyularda Seni Bekliyorum, Sensizliği Çekiyorum Sevgilim..

    Hayata Karşı Hep Senin için durdum, Senin için savaştım seni hak etmek için yaşadım, ama bakıyorum sen beni hiç hak etmemişsin!

    Uğruna ölücek kadar sevdim, canımı verirdim bir sözüne şimdi değil canımı elimi vermem sana, senden yalan oldun hayatımda..

    Kimsesiz Kaldım, Sevgisiz kaldım, yinede bekledim seni, yine bekleyeceğim bana aşkım diyeceğin günleri..

    Gözyaşlarımı Tutamaz oldum, her aklıma geldiğinde anılarımızı hatırlarım ve yine ağlarım vefasız sevgilim..

    Bilseydim habersizce çekip gideceğini sevmezdim seni böyle delicesine, Bilseydim Böyle Ağlayacağımı Önünden Geçmezdim..

    Her Aklıma Geldiğinde Gözlerin, Gözyaşlarım Akar Amansızca, Her Aklıma Geldiğinde Sözlerin, Ufak Bir tebessüm ederim ve yine ağlarım gülüm...

    Ne Yaşadım ki bu dünyada, neyi hak ettim düşünüyorum hayatımda, bir seni sevdim yalan hayatımda sende benden bir parça aldın gittin kaçarcasına..

    Sevmek istedim seni ölümüne, elini tutmak istedim gözlerine bakmak istedim, sana sevgi sözleriyle bir dünya kurmak istedim ama sen her zamanki gibi gittin..

    gecelerim sırdaşım oldu sözlerim arkadaşım, sigaram efkârım oldu anılarım ızdırabım, yaşadıklarım ise beni tanıyanlara hatıram oldu...

    Yalanmıydı yaşadıklarımız? Yalanmıydı Anılarımız? Yalanmıydı Gözlerindeki Işık, Yalanmıydı Sevgilimn Söyle bana Kaçma...?

    Sigaramın her nefesinde Anılarımız geliyor aklıma, gecenin soğuk yalnızlığında gözyaşlarımla yazıyorum adını odamın duvarlarına sevgilim..

    Ne Sensiz Bir Hayat isterim, Nede nedensiz Yaşamak isterim, Tek idealim Sensin bebeğim..

    Hasretin içimde Dağ gibi büyürken gözlerimden akan her yaşın beadduası sanadır yâr! Sen beni Bırakıp gittin ya işte ben o zaman bittim..

    Seni Düşünürken Ağlarım Ne Seninle Yaşarım Ne Sensiz Sen içimde bir anı olarak kalıcaksın, gözlerimde ufakta olsa bir renk olarak kalıcaksın..

    Bedenimi ısıtan gözlerin şimdi kime bakıyor acaba, Sözlerinle Atan Kalbim Şimdi Kimin Kalbini okşuyor Acaba, işte bunları düşününce ölüyor insan odasında...

    Aşk Dediğin Kelime, Üç Harf Olsa da, Üç Asır Bitmeyecek Bir Tutkudur..

    Seni Düşündükçe Kahroluyorum Her gece, Ne Zaman Adını Ansam Gözlerim Değil Kalbim Ağlar Sessizce!!!

    Benim Kadar Gerçekci Olsaydın Eğer, Şimdi Yıldızlara Bakıyor Olmazdım Gözlerine bakıyor Olurdum Gözlerim Çünkü Benim Yıldızım Gözlerindi Cennetim..

    Senin için beyazlayan saçlarımın hesabını yapmıyorum senin için çektiğim acıları kendime sormuyorum sadece sana aldandığım için kendimden nefret ediyorum..

    Yalanmıydık biz de sevdiğim, herkes gibi yalanlar sınıfında mı kaldık seninle, sen bir yalan ben ise o yalana inanan bir kurban olduk...

    Sana Yazdığım her Sözün Bir Bedduası Sana Yazdığım Her Şiirin Bir Ahı ve Sana Akıttığım her Gözyaşının Bir Anısı Var Bunu Unutma Senelerim Haram Olsun Sana...

    Yüzüme Söyle Kaçarak Gitme! Ayrılığın Soğuk Rüzgarlarını Vur Git Suratıma, Sadece Dürüst Ol Bana Ben de Alışırım Yokluğuna Vefasızım...

    Yarınlarıma Adını Yazdım Kitabımda, Adını İlah Yaptım Hayatıma, Gözlerini kazıdım Aklıma Ama Sen Hiç Bir Zaman Olmadın Mertce Yanımda Helal Olsun Sana!!!

    Hasret Rüzgarları Değil, Yalan Rüzgarı Aramızdaki Soğuk Rüzgar, Ben Hasretle Beklerken Sen Yalanlar İçinde Çektirdin Hasreti Bana İnsafsız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder